Tilmeld dig som PPO

PPO-name Pasningsordningens navn
Checked warning
*
PPO-addrese Pasningsordningens adresse
Checked warning
*
zip-code Postnummer
Checked warning
*
city-name By
Checked warning
*
phone-number-PPO Indtast dit telefonnummer
Checked warning
*
Password Indtast kodeord
Checked warning
*
Vis
Password Indtast kodeord igen
Checked warning
*
Vis

Hvor mange børn er du/I godkendt til?

*

Tro og loveerklæring

*

Jeg accepterer Find-Din-PPO's vilkår og betingelser og Cookie politik

*
*

Skal udfyldes

Tro og loveerklæring

X

Jeg erklærer hermed på tro og love at mine oplysninger er sand og at jeg er godkendt privat pasningsordning.

Forsætlig afgivelse af urigtig erklæring kan medføre ansvar efter straffeloven.

Jeg er med på at Find-din-ppo.dk kan og må indhente oplysninger, såfremt der skulle ske tvivl om dette.

Jeg accepterer Find-Din-PPo's vilkår og betingelser og Cookie politik

X

Dataansvarlig

Vi er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi behandler om vores kunder og samarbejdspartnere.

 

Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor:

 

• Virksomhedsnavn: Find Din PPO

• Adresse: Vestergade 14A, 7600 Struer

• CVR:nr: 38656775

Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, så kan du kontakte os via kontakt@find-din-ppo.dk.

 

Behandlingsaktiviteter

Som dataansvarlig jf.GDPR, så har vi følgende behanlingsaktiviteter.

Besøg på hjemmeside

Når du besøger vores hjemmeside, så anvender vi cookies for at hjemmesiden kan fungere, hvilket du kan læse mere om i vores cookiepolitik

 

Kommunikation med potentielle kunder

Når du har spørgsmål til vores side, eller ønsker at høre mere om vores services, så kan du kontakte os via:

 

• Kontaktformular

• E-mail: Kontakt@find-din-ppo.dk

• Tlf: +45 53500954

Herigennem vil vi behandle dine personoplysninger, så vi kan indgå i en dialog med dig fx svare på spørgsmål om vores ydelser.

Vi behandler kun den information, som du giver os i forbindelse med vores kommunikation.

 

Vi vil typisk behandle følgende almindelige oplysninger: navn, email, telefonnummer.

 

Vores hjemmel til at behandle disse personoplysninger er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra f.

 

Vi sletter vores kommunikation med dig når det står klart om du ønsker vores ydelser eller ej.

 

Skulle der i et særligt tilfælde opstå et behov for at opbevare dine personoplysninger i længere tid, så vil dette kunne være tilfældet.

 

Kunder

Vi har behov for at kommunikere med vores kunder, så vi sikre os, at ydelsen leveres korrekt. Herigennem kan vi behandle oplysninger om navn, adresse, ydelser, særlige aftaler, betalingsinformationer og lignende.

 

Hjemlen til at behandle disse personoplysningerer er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.

 

Når ydelsen er leveret og eventuelle udstående er afsluttede, så vil vi umiddelbart herefter slette personoplysningerne.

 

Nyhedsbrev

Vi har et nyhedsbrev, som det er frivilligt at tilmelde sig-og du kan altid framelde dig dette igen.

 

Formålet med nyhedsbrevet er at sende de tilmeldte mails med ny information fra virksomheden, som kan omhandle nyt indhold på hjemmesiden, annoncering af vores ydelser.

 

Vi vil kun sende dig mails, hvis du har givet dit aktive samtykke til dette. Det kræver i første omgang, at du angiver din mailadresse, som vi efterfølgende sender en mail til, således at du kan bekræfte tilmeldingen. På denne måde, så sikrer vi, at du rent faktisk selv har tilmeldt dig nyhedsbrevet dvs. afgivet aktivt samtykke.

 

Vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger (dvs. mailadressen) i forbindelse med nyhedsbrevet vil være databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra a.

 

Vi vil behandle dine personoplysninger, så længe at du stadig er tilmeldt nyhedsbrevet. Ved afmeldelse af nyhedsbrevet, så stopper vi også med at sende dette til dig. Har vi ikke sendt dig et nyhedsbrev i 1 år, så bortfalder dit samtykke som følge af vores passivitet.

 

Ved framelding af nyhedsbrevet, så gemmer vi dit nu tidligere samtykke i 2 år efter, at det senest er anvendt pga. forældelseskrav jf. Forbrugerombudsmandens spamvejledning afsnit 11.3.

 

Bogføring

Vi skal gemme alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag til brug for regnskabsføring. Heraf kan der fremgå almindelige personoplysninger som navn, adresse, ydelsesbeskrivelse.

 

Vores hjemmel til at behandle disse personoplysninger til bogføringen er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra.

 

Vi opbevarer disse oplysninger i minimum 5 år efter at indeværende regnskabsår er afsluttet.

 

Jobansøgninger

Vi tager glædeligt imod jobansøgninger med henblik på at vurdere om de matcher et ansættelsesbehov i vores virksomhed.

 

Hvis du sender din jobansøgning til os, så er vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger databeskyyelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra f.

 

Hvis du har sendt en ansøgning til et opslået job, så vil vi bortskaffe din ansøgning i det tilfælde, at du ikke ansættes, og umiddelbart efter at den rette kandidat er fundet til jobbet.

 

Hvis du indgår i et rekrutteringsforløb og/elleransættes til jobbet, så vil vi give dig særskilt information om hvordan, at vi behandler dine personoplysninger i denne forbindelse.

 

Databehandlere

Få kun klare alt selv, og det samme gækder os. Vi har derfor samarbejdspartnere, samt benytter os af leverandører, hvoraf nogle kan være databehandelre.

 

Eksterne leverarndører kan eksempelvis levere systemer til at organisere vores arbejde, services, rådgivning, IT-hosting elelr markedsføring.

 

[Oprems eventuelt dine databehandlere med virksomhedsnavn + formålet med behandlingen]

 

Det er vores ansvar at sikre at dine personoplysnninger er behandles ordentligt. Derfor stiller vi høje krav til vores samarbejdspartnere, og vores partnere skal garantere, at dine personoplysnnger er beskyttet.

 

Vi indgår derfor aftaler herom med virksomheder (databehandelre), der håndterer personoplysninger på vores vegne for at højne sikkerheden af dine personoplysninger.

 

Videregivelse af personoplysninger

Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand.

 

Profilering og automatiserede afgørelser

Vi foretager ikke profilering eller automatiserede afgørelser.

 

Tredjelandeoverførsler

Vi benytter som udgangspunkt databehandlere i EU/EØS, eller som opbevarer data i EU/EØS.

 

I nogle tilfælde er dette ikke muligt, og her kan der benyttes databehandlere udenfor EU/EØS, hvis disse kan give dine personoplysninger en passende beskyttelse.

 

Behandlingssikkerhed

Vi holder behandlingen af personoplysninger sikker ved at have indført passende tekniske og organisatoriske forantaltnigner.

 

Vi har lavet risikovurderinger af vores behandling af personoplysninger, og har herefter indført passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at øge behandlingssikkerheden.

 

En af vores vigtigste foranstaltninger er at holde vores medarbejdere opdaterede som GDPR via løbende awareness træning. GDPR kursus, samt ved at gennemgå vores GDPR-procedurer med medarbejderne.

 

De registreredes rettigheder

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.

 

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os, så vi kan hjælpe dig med dette.

 

Ret til at se oplysninger (indsigtsret)

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.

 

Ret til berigtigelse (rettelse)

Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.

 

Ret til sletning

I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.

 

Ret til begrænsing af behandling

Du har i visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysninger - bortset fra opbevaring - med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

 

 

Ret til indsigelse

Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Du kan også gøre indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring.

 

Ret til at transmittere oplysninger (dataportabillitet)

Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra en dataansvarlig til en anden uden hindring.

 

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

 

Tilbagetrækning af samtykke

Når vores behandling af dine personoplysninger er baseret på dit samtykke, så har du ret til at trække dit samtykke tilbage.

 

Klage til Datatilsynet

Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk.

 

Vi vil generelt opfordre dig til at læse mere om GDPR, så du er opdateret på reglerne.

location